onsdag 24 augusti 2011

"Egot" ber om ursäkt!

Har fått höra att jag lät egoistisk i det förra inlägget angående tjejerna och får väl förklara mig lite då... De som känner mig/oss vet varför tjejerna är hos oss varannan helg och vet framförallt hur mycket vi älskar dessa små töser!!! Men efter 2½ år så har de blivit en del av våra liv och jag har dessutom haft dem på den förskolan jag jobbade på tidigare, så självklart skulle det bli otroligt tomt utan dem här hemma hos oss! Därför njuter jag av att de ska få vara hos oss ett tag till!!! Nu vet jag att skulle socialen bestämma att de inte behöver den här hjälpen längre så skulle jag få träffa dem ändå eftersom vi har en väldigt bra kontakt med deras mamma!!!

Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag lät egoistisk, var inte min mening...

Kram

Inga kommentarer: