måndag 15 augusti 2011

Höll på att vända!

Idag höll jag på att vända när jag kom till jobbet...Kliver in genom dörren och det är ungar överallt och ljudnivån var nåt fruktansvärt hög...kände då att nä fy jag orkar inte jobba, men jag gjorde det! Kan ju inte skippa en arbetsdag bara så där... Men det märktes att barnen inte setts på hela sommaren...Njuter av tystnaden här hemma!
Efter jobbet åkte jag hem till min underbara vän Sofie och tog en fika och pratade lite!!! Mycket trevligt och måste ske mycket oftare än vad det gjort på sistone... Så kul att se hennes lilla mage växa...ja nu är den inte så lite längre! Jag väntar lika mycket på lilla damen där inne som hon och Johan!!! Och jag lovar att så snart jag får och kan leverera en liten kompis till henne!!! Ja nu är det bara två veckor kvar tills jag/vi får domen och vet när vi kan fortsätta vår resa mot att bli tre i familjen! Vi har lite önskemål som jag verkligen hoppas ska gå igenom, men man vet ju aldrig. Men jag har lovat mig själv och våra underbara familjer att tänka positivt!!!

Nu blir det sängen för min del för jisses så trött jag är! Ögonen går verkligen i kors!

Kram

Inga kommentarer: