måndag 8 augusti 2011

Garderoben nästan redo

Är egentligen alldeles förtrött för att skriva, men tänkte skriva ett litet inlägg! Hade en långdag på jobbet idag och det var lite segt måste jag erkänna! Längtar tills skolan drar igång så det blir lite mer "rutiner" på jobbet...nu försöker man mest få dagen att gå samt förbereda! Men härligt att nästan alla kollegor är tillbaka efter sina semestrar!!!
Idag fick vi hem klädpacketet från Laredoute...mycket fint, men jag behöll bara en topp och resten skickade jag tillbaka...gjorde en ändring på en klänning så får se när den kommer! Nu är min garderob nästan klar för hösten...lite underdelar (byxor och nån kjol) saknas, men det hittar jag nog! Och så vill jag ha ett par nya stövlar!!! Har insett att jag får passa på att shoppa nu för när jag ska gå på mammapeng så småningom (förhoppningsvis) så kommer jag inte att ha råd! Men det ska jag nog klara ändå!!! Längtar tills vi ska till HS!!! Då får jag veta!!!

Nu blir det nog faktiskt sängen snart, börjar tidigt imorgon och har en rätt lång dag framför mig!

Kram

Inga kommentarer: