onsdag 7 september 2011

Feelunique

Det tar på krafterna att vara lärare, men så roligt det är!!! Hade tänkt försöka sluta 16.00 idag, men lyckades inte riktigt med det...16.50 kom jag iväg från skolan och åkte raka vägen till biblioteket. Imorgon sätter jag mig åter i skolbänken för att läsa en kurs inom specialpedagogik! Ska bli riktigt intressant och roligt! Lär somna gott imorgonkväll...först jobba och sen ta bussen in till Stockholm för att gå på kursen! Men som sagt det ska bli roligt!

Idag beställde jag nytt mineralsmink från en ny sida som en vän tipsade om... feelunique.com. Kolla gärna in den sidan...ni kanske tycker att det är dyrt, men jag själv tycker att det är jättebra priser om man jämför med ute i butikerna. Den rougen som jag använder kostade 214:- på sidan och kostar från 400:- och uppåt i butiken! Men vi har ju alla olika åsikter om saker och ting... Jag skulle tex aldrig lägga 1200:- på ett par jeans... Olika är vi :)! Nu ska jag bara vänta på att mitt paket ska anlända!!!

Idag kom det slutgiltiga och efterlängtade brevet att vi är helt godkända för att fortsätta vår resa!!! Nu vill vi bara sätta igång, men jag måste genomgå en liten undersökning till och den blir förhoppningsvis nästa vecka!!! Nu hoppas vi bara att allt ska gå vägen!!! Tänk att det kanske är vår tur snart :)!!!

Kram

Inga kommentarer: