fredag 1 april 2011

Helg!

Fredag igen och nu har jag tagit helg! Idag fick jag cykla till jobbet och hade sett fram emot det, var ju så fint väder igår...men inte idag. Låg snö på marken och det regnade när jag klockan 06.45 cyklade iväg till jobbet...såg ut som en dränkt katt när jag kom fram. Men uppfriskande var det! På jobbet var det så lugnt idag och jag fick mycket gjort under min planeringstid också så det känns bra! Att cykla hem var lite bättre för det regnade ju iallafall inte! Nu är tjejerna här, de sitter nyduschade och flätade och spelar spel! Vi ska snart titta på Talang och mysa i soffan! Njuter så av att dem här...härligt att få leva lite familjeliv!!! Nu ska jag gå se hur det går för dem! Imorgon ska jag och tjejerna gå på bio och handla skor medans Anneli ska till Globen med sin mor och titta på konståkning. En mysdag!!! kram

Inga kommentarer: