fredag 29 april 2011

Skön dag

Det är så skönt att vara i Motala igen! Härligt att få träffa mamma och pappa igen!!!

Idag har vi bara tagit det lugnt! Var till Östgötabanken och sålde mina fonder där...äntligen har de kommit upp till de värde som jag köpte dem för så nu säljer vi dem!!! Sen var jag ju bara tvungen att köpa en ny ring...glömde ju min vigselring och förlovningsring hemma och fingret känns så naket. Men nu sitter där en fin ring, köpte även en berlock till min sliverlänk! Sen var vi till Maxi ch strosade lite...hamnade framför en tv och titta på bröllopet från London! Så tjusiga de var! Vi blev dock lite sena till lunchen med pappa, men gott var det! Sen hann vi bara hem och vända hos mamma så följde m´vi med henne till Maxi och handlade. Det blev visst lite saker för vår del också! Nu sitter vi här hemma hos mamma och tar det lugnt! Har fått iväg min deklaration nu så det känns bra!


Resten av kvällen ska vi bara slappa och ladda inför morgondagens bröllop!!!


Har idag insett att jag är väldigt redo...så jag tänker inte vänta onödigt länge!!! Höst? Ja tack!!!


kram

Inga kommentarer: