onsdag 6 april 2011

Resfeber!

Så var denna onsdagen över... Börjar få lite resfeber nu, men det erkänner jag helst inte ;)! Det här med att packa är ju inte min grej. När jag åker till mina föräldrar, syskon och vänner så slänger jag ner lite av varje i väskan, oftast alldeles förmycket. Men nu kan man liksom inte göra det...måste tänka smart säger alla till mig och vad är smart? Ja inte förmycket får jag som svar då...hm... Jaja...väskan är iallafall inte full så shoppa kan jag minsann göra!!! Det ska bli så himla underbart, jag och min underbara fru i New York!!! Dagen har passerat fort, började den med att åka till gymmet. Skönt och uppfriskande såhär på morgonen! Sen bar det av hemåt igen för lite frukost och städning. Orkade dock bara städa kontor, gästrum, sovrum och hall så resten tar jag imorgon! Måste vara fint när man ska åka bort och jag avskyr dessutom att komma hem till en smutsig lägenhet. Jobbet gick bara bra trots att vi var kort om folk. På nåt sätt löser man problemen om det sen innebär att man är helt slut när man slutar så löser man det! Ikväll har jag varit och firat svågern min! Trevligt att träffa honom och hans härliga tjej! Blev lite barnprat igen då de väntar smått till vintern...ja båda mina svägerskor väntar smått till senare halvan av detta år och jag är inte ett dugg avundssjuk ;), lovar! Skämtosido...jag är jätteglad för deras skull, men jag skulle gärna vara i deras sits! Nu ska jag nog faktiskt krypa till kojs, tänkte gå upp tidigt imorgon för att städa och tvätta det sista innan jobbet! kram

Inga kommentarer: