tisdag 5 april 2011

Svårt att packa

Idag har varit en bra dag! Gick upp ganska skapligt, dock inte så tidigt som jag tänkt, men ändå! Anneli började också sent idag så vi myste lite och fixade här hemma, tvättade bland annat nästan all tvätt, resten tar jag imorgon. Jag åkte sedan ner på stan för att fixa lite inför resan. Behövde handla några saker. Jag mötte också upp Sofie och hennes mamma och vi gick lite på stan innan vi lunchade, mycket gott och trevligt! Blev mycket bebis och bröllopssnack eftersom Sofie både ska gifta sig och få barn under året! Mysigt är det! Resten av dagen har jag jobbat...rullade på bra idag på jobbet! Ikväll har jag försökt packa och det går inte jättebra direkt... Hade tänkt packa smart och inte förmycket, men det går tusan i mig inte... Det ska bli intressant och se väskan när det är färdigpackat... Så mycket som "måste" med och tänk om jag behöver det... Sen vet jag att hälften av det jag har med ligger oanvänt i väskan... jaja vi får se! Det tar iallafall upp mina tankar just nu så barn får hålla sig undan lite ;)! Men de tankarna finns också där och smyger sig fram! Kvällen är förövrigt bara lugn, väntar på att de Desperata husfruarna ska börja, sen blir det nog sängen. Klockan 07.00 ska jag vara på gymmet imorgon! Kram

Inga kommentarer: