lördag 2 april 2011

En mysig dag!

Har haft en supermysig dag tillsammans med J och S! De har sköt sig exemplarsikt hela dagen och så kul att gå med barn som tycker om shopping ;)...vet att det är mitt fel om de blir shopoholics, men det står jag för!!! De fick varsin t-shirt och armband. S fick även en hårsnodd med en massa flätor i. Sen hade de fått en fickpeng av Anneli som skulle gå till godis, men det betalade jag så de köpte varsin leksak istället! Själv köpte jag två tröjor på rea på Vero Moda, 120:- kostade de tillsammans och har kostat 199:- st innan! Sen blev det en liten sprayflaska som jag ska ha med till NY nästa helg! Vi åt lunch på Mac Donalds...ingen favorit, men tjejerna fick bestämma. Sen var vi på bio... Gnomeo och Julia i 3D! Jättesöt och rolig film! Vi hade tänkt fika innan vi åkte hem, men vi var så trötta så vi åkte hem! Vi har avnjutit en mycket "delikat" middag...spaghetti och falukorv (J:s önskemål)! Nu sover de sött i sängen och jag känner att mina ögonlock börjar hänga tungt. Får se om jag håller mig vaken tills min underbara fru kommer hem! Som jag längtar till den dagen då jag har egna barn att skämma bort!!! Mysigt det här också, men inte riktigt samma sak... Nu ska jag lägga mig på soffan och se slutet på Körslaget...har så ont i ryggen så liggläge blir nog finfint!!! Kram

Inga kommentarer: