söndag 30 juni 2013

5 år som gifta

I fredags hade vi 5-årig bröllopsdag! Tänk vad åren går fort, känns ju nästan som igår, och vad mycket vi varit med om dessa år, både roliga och tråkiga saker! Anneli jobbade hela dagen så kvällen blev mycket lugn, men lite god mat lagade vi till iallafall! Nu väntar vi bara på vår livs viktigaste uppgift!!!

Annars så är helgen mycket lugn för oss, veckan som gick kantades av en del förvärkar och sammandragningar så jag får hålla mig lugn! Visst skulle jag vilja ha vårt lilla Troll här och nu, men den får allt vänta några veckor till!
Anneli jobbar två veckor till sen ska vi vara lediga tillsammans, som jag längtar! Det är fruktansvärt trist att bara gå hemma och dra och inget få göra...det vill jag inte vara med om igen. Mycket promenader ska det bli höst för lilla Trollet och mig och tänk att få dammsuga själv!

Nu ska jag se om min kära fru vill vakna så vi kan äta frukost tillsammans! Själv har jag varit vaken ett tag nu...någon håller mig vaken :)!
Kram

Inga kommentarer: