onsdag 29 maj 2013

Uppdatering

Inser att veckorna bara rusat förbi och att jag inte skrivit på ett tag. Har inte riktigt haft lust och ork, men ska uppdatera lite från de senaste veckorna. Det har varit lite mycket så kroppen har sagt ifrån, men nu har vi en väldigt lugn period framför oss som mest bara innehåller läkarbesök och annat relaterat till graviditeten.

På Pingstafton döptes min älskade systerson! Denna goa, älskade lilla unge som bara förgyller ens liv!


En fin liten dopbild!

Mosters prins!

Börjar bli stor nu!

Familjens charmtroll som håller lådan hela sin vakna tid!
 
Hade en toppenhelg med familjen och det var så mysigt! Saknar dem redan och vi ses ju alldeles för sällan...

Veckan som sedan gick var lugn...besök på MVC stod på schemat. Jag blev nästan godkänd, bara mitt hb som var alldeles förlågt så det vara bara att börja på järntabletterna igen. Tyvärr så räckte två tabletter för att magen skulle braka ihop så efter gårdagens besök på BB-sthlm och vår ny läkare så fick jag sluta med dem. Det ska nu fixas så jag ska få järntillskott intravenöst istället.

I helgen som var var vi på bröllop i Dalarna, Garpenbergsslott! Det var ett fint och mysigt bröllop!

Det fina brudparet!
Denna vecka har hittills varit lugn och skön vilket min kropp uppskattar mycket!
Har fått foglossningen från hell...det gör så sinnesjukt ont. I måndags fick jag hem stödbältet jag beställt och det hjälper bra när jag går!
För övrigt är det fullrulle i magen större delen av dagen...helst på morgonen vid 05.00...även om jag då är supertrött så kan jag inte låtabli att bara ligga och njuta av rörelserna och prata med Trollet! Ja äntligen efter nästan 27 fulla veckor gången så kan jag njuta! Är dock orolig fortfarande, men det börjar släppa! Kanske kan börja shoppa lite snart :)! Men väntar några veckor till!

I eftermiddag ska jag gå och lyssna på mina kollegors LS-redovisning! Ska bli kul och härligt att träffa alla kollegor igen!
För övrigt har vi en väldigt lugn period framför oss...mycket slapp och mys blir det!
Kram

Inga kommentarer: