onsdag 15 maj 2013

Livfullt

Äntligen lite bättre väder igen...ska kanske ta och sitta lite på balkongen!

Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig på dopet på lördag...har ju inte så mycket "finkläder" att välja på, men ska nog hitta något som kan passa! Ska bli helt underbart att få träffa familjen igen och som jag ska pussa på min älskade systerson!!! Längtar tills han och jag själv får träffa hans lilla kusin som jag hoppas mår bra där inne i min mage! Lever gör den iallafall för magen står åt alla håll och kanter, framför allt åt höger :)! Försöker klura ut Trollets rutiner, men det är inte lätt...men snart kanske det går!

Längtar tills Anneli går på semester, dock många veckor kvar, men att kunna umgås hela dagarna, förbereda och bara va och framför allt slippa vara ensam hela dagarna! Har insett att det inte blir så många turer ner till Motala i sommar pga alla läkarbesök som infaller då och då, men så får det bli i sommar! Får försöka roa mig/oss så gott det går här uppe, men kommer sakna sommaren där nere! En tur ner ska det förhoppningvis bli och det är när min pappa fyller år, men det beror ju helt på hur kroppen mår.

Önskar veckorna kunde gå lite fortare...just nu tycker jag tiden segar sig fram.

Nu ska jag se fram emot helgen med min familj!!!
Kram

Inga kommentarer: