söndag 20 november 2011

Prövning

Så var söndagkvällen här. Hela förmiddagen ägnades åt städning! Så fint och rent här hemma, men har köket kvar...tar det en annan dag. Var runt med svärmor och tittade på möbler. Hon ska snart flytta så hon ville ha smakråd. Vi följde sedan med henne hem på en fika och blev även kvar på middag! Så gott och trevligt! Jag fick mig dock en liten prövning så jag våndas lite inför julafton nu... Både Vivan och Lina satt där med sina små, jättemysigt och de såg så lyckliga ut. Men jag fick hålla mig för att inte bryta ihop...vill så gärna också, men våran tur tycks aldrig komma... Känner mig så taskig och löjlig, men vissa i sällskapet förstår inte hur jobbigt det är och ska bara skämta om det...att jag sen dessutom äter hormoner som gör mig ännu mer blödig gör ju inte att det känns lättare. Älskar mina svägerskor och svågrar, men önskar att det kunde ha lite mer förståelse. Fick iallafall mysa lite med underbara lilla Diana idag också!!!

Kan det aldrig få bli vår tur???

Kram

Inga kommentarer: