onsdag 2 november 2011

Jobbigt igen...

Då var jag inne i en jobbig period igen och det känns inget vidare.
Går bara och väntar och väntar, men inget händer...suck jag blir galen. De där jobbiga känslorna har dykt upp igen och allt känns bara skit. Till råga på allt så är det tokmycket på jobbet just nu så jag drömmer bokstavligen om alla LPP, IUP, omdömmen, kartläggningar, luciasånger, matematik mm...och det är inte skoj. Har räknat ut att jag igenomsnitt jobbar 47 timmar i veckan och jag ska bara göra 40 eftersom jag går kvar på min semestertjänst. Kanske kan få lov att vara trött då! Hade jag inte haft så underbara kollegor så hade jag aldrig orkat gå till jobbet, den stöttning jag får från dem är ovärderlig!!! Mina kära chefer har glömt att ge mig behörighet för vissa saker på Fronter som vi jobbar med så jag får hela tiden göra dubbelt jobb och nu inför alla utvecklingssamtal känns det skit...det är hemskt att skriva omdömmen...kräks på dem snart...
Näe nu ska jag sluta klaga... Till helgen ska jag till Örebro för att hälsa på min lillasyster Emma! Ska bli så roligt och mysigt!!! Skulle egentligen vara ledig både torsdag och fredag, men nu blir det bara fredag för jag måste jobba imorgon. Men hela jullovet ska jag vara ledig och det ser jag fram emot!!!!

Kram

Inga kommentarer: