lördag 12 november 2011

Mysig dag!

Idag har jag och tjejerna varit själva. Anneli är i Borgholm och hälsar på en kompis. Det är tomt utan henne och jag saknar henne så otroligt mycket! Jag och tjejerna gjorde stan på förmiddagen, S behövde ett par nya byxor och jag skulle handla en julklapp till frun min!!! Vi tog även en fika på stan. Ikväll har vi varit hos Johan och Sofie och myst! Tjejerna har lekt med Pontus och vi vuxna har pratat! Jag har även gosat en hel del med lilla Meya! Hon är ju så underbart söt!!! Vill också ha en sån liten!!! Trevligt har det varit iallafall! Men nu sover tjejerna gott i sin säng och jag sitte här. Vill inte gå och lägga mig riktigt än...då kommer ångesten och trycker över bröstet och jag bara gråter.
Jag hoppas verkligen att jag får ett bra besked snart för detta tar på så enormt mycket på mitt psyke.
Det är tur jag har min underbara fru! Jag älskar dig så otroligt mycket Anneli!!!


Här kommer lite bidler från kvällen!!!




Kram

Inga kommentarer: