fredag 11 november 2011

Fullt upp...

Ännu en vecka är till enda...väldigt skönt måste jag säga! Det är mycket nu med alla omdömen, utvecklingssamtal och LPPer som ska skrivas. Men det blir skönt när det är klart!!!
Trivs väldigt bra med jobbet, men det har varit några tunga veckor av olika anledningar...

Går fortfarande och väntar på en ny tid för skrapning, men läkarn som misslyckades sist och som lovade att ställa mig på en återbudslista tyckte inte det var nödvändigt, gissa om jag blev förbannad när jag härom dagen ringde för att kolla hur det gick. Som tur är så var det en väldigt snäll sjuksköterska jag pratade med och hon skulle fixa det. Men tyvärr så var det ju fullbokat i november, men hon skulle försöka få till det innan jul. Hatar att vänta och inte veta eller kunna planera helt. Så våra planer för detta år gick åt skogen...får hoppas på mer tur under 2012 helt enkelt, men surt är det...många tårar av ilska, avundssjuka och ledsamhet har fälts vill jag lova.

I helgen är jag gräsänka...det suger, vill ha min älskling här hos mig!!! Är som sagt själv med tjejerna så får se vad vi ska hitta på. Ska försöka jobba lite också, får passa på på kvällarna när de sover.

Nu ska jag titta på idol!

Kram

Inga kommentarer: