tisdag 22 november 2011

Gått i ett...

Idag var jag och tog ett fasteprov (blodprov) inför 1 års besöket på obesitas. Mådde så illa imorse när jag vaknade så jag satt bara och skakade i armen när sjuksköterskan skulle sticka mig...hon fick verkligen hålla i armen under tiden. Jag slutade inte skaka förens jag fått i mig en smörgås...läskig känsla.

Idag har det gått i ett på jobbet. Hann i tid till morgon mötet trots att jag var och tog blodprov, sen var det lektioner, möte om en elev, lektioner, utvecklingssamtal, rättat böcker, skrivit omdömen samt att vi har haft öppethus. Det var så skönt att få komma hem så nu ska jag bara ta det lugnt. Ska börja titta över vad vi ska ha med oss till Motala i helgen då vi ska ner och fira min farmor som fyller 80 år.

Veckorna går så otroligt fort och jag har så mycket som ska hinnas med innan det blir jullov...och hur ska jag hinna allt? Men det löser sig nog alltid!

Går hela dagarna och väntar på brev eller samtal från Huddinge...men det är dött. Hoppas verkligen att jag får en tid innan jul så vi kan börja det nya året med något trevligt!!! Hoppas!!!

Kram

Inga kommentarer: