tisdag 21 december 2010

Snart bär det av!!!!

Imorgon bär det äntligen av ner till min familj! Som jag har längtat!!! Vet att julen är en hektisk tid för många, men jag hoppas att även mina kära vänner ahr en liten stund över för mig?! Saknar dem så mycket!!! Känner lite ångest över att jag varken träffat dem eller min familj sen i somras...men nu ska det bli av!!!!

Det mesta är packat och klart...får se om min väska går att stänga ;)! Lilla J är fortfarande här, men åker hem imorgon på dan. Sen får jag gå och vänta tills Anneli kommer hem från jobbet och så åker vi!!! Har lovat att vi ska köra försiktigt och det tänker jag hålla!

Jag är så glad att jag kanppt kan lägga mig! Ska bli skönt att få vara lite social igen...att va sjukskriven blir man ju varken rik på eller socialt tillfredställd. Näe usch och fy...ser fram emot att få börja jobba igen!!! Har umgåtts med mig själv i 3 veckor nu och det är inget roligt kan jag lova ;)...kan bli rätt trist tillslut! Men som sagt, nu ska jag vara så social i hela 6 dagar!!! Sen kör vi några tråkiga dagar igen, men bara några dar in på nya året bär det av söderut igen och sen börjar jag jobba! Mycket att se fram emot!!!

Näe...borde kanske sova nu...har en känsla av att det kommer bli ca 35 långa mil imorgon!

Nattinatt

Inga kommentarer: