fredag 31 december 2010

Årets sista dag!

Ja nu är det inte många timmar kvar av 2010! Mycket har hänt detta år, både bra och dåliga, men det slutade med övervägande bra saker och det känns bra!!! Jag hoppas att 2011 ska bli ett toppenår och med de saker jag vet ska hända så borde det bli det! Men kan ju önska lite mer :)!

Va jag vet så kommer 2011 innebära en tripp till New York, 1 bröllop, en resa till Gran Canaria och ev en till London, vi får se! Sen allt som händer här hemma! Jag höll ju på att glömma att om bara en månad blir jag 30 år! Vart åren tog vägen har jag ingen aning om, men så gammal blir jag! Det firar jag med en fest här uppe! Får se om nån vill komma...;)

I år blir nog den lugnaste nyårsaftonen någonsin för min del...var bjuden på fest i Motala, men eftersom vi är här uppe nu så blir det en kväll på tu man hand! Vi har inhandlat hummer till frugan och räkor till mig och så lite annat gott så vi kommer klara kvällen! Men snart får jag åter styra kosan söderut till min kära familj och mina underbara vänner!!!

Önskar er alla ett Gott Nytt År!!!!

Inga kommentarer: