torsdag 17 juni 2010

Segt...

Så segt att gå och vänta... Vill veta nu om jag fått jobbet eller inte... Men imorgon borde chefen från jobbet jag sökt ringa, skulle göra det innan veckan var slut.

Idag har jag varit på möte på sjukhuset...gruppträff hos dietisten. Trevligt och intressant, även om hon mest sa det som stod i papprena... Vi fick äta en portion mat (så mycket som vi kommer kunna äta sen) under 20 minuter. Det var svårt, man fick verkligen tänka efter och stanna upp.
Så nu är allt på gång...nu ska bara de sista kilona bort också så är jag redo! Det här kan nog föra med sig fler bra saker!!! En av tjejerna där var också "ny" i stan och hade behov av att träffa nya människor, precis som jag! Sen ska vi ju gå igenom samma sak!

Ja det får bli mer skrivet en annan dag. Blir nog sängen nu.

Tjao

Inga kommentarer: