torsdag 24 juni 2010

Njuter!

Sitter nu i Motala och njuter av tillvaron!!!

Tog sin lilla tid att ta sig hit efter diverse stopp och köer, men nu är vi som sagt va här!!! Och det ska bli så skönt med långhelg!!!


Hade en bra dag på jobbet! Vi hade lite midsommarfirande med dans kring hinkar med blommor i, god mat, glass och jordgubbar! Men det bästa av allt med dagen var ändå (kommer låta hemskt) var när jag gick till min samordnare och sa att jag slutar den 8/8... Älskar min avdelning och kommer sakna barnen och personalen där jättemycket, men det var ändå väldigt skönt eftersom jag inte riktigt kommer överens med min samordnare. Men det känns lite konstigt, jobbar tre veckor till sen har jag semester i tre veckor och sen börjar jag mitt nya jobb. Ska bli jätteroligt, men måste säga att det har gått lite fort... Men jag är så glad!!!



Nu ska jag strax lägga mig så jag orkar med morgondagen!!!


Tjao

Inga kommentarer: