lördag 26 juni 2010

Midsommarafton

Så var midsommarafton över!
Har haft en mycket trevlig dag! Började med att jag och älsklingen åkte ner på stan för att köpa jordgubbar...men ojdå...affärerna hade öppet så det blev visst lite mer shoppat!!! Sen åkte vi hem för att fixa till oss, men vi stannade till på Expert på vägen hem... där köpte vi visst ett Wii spel... riktigt skoj!!! Väl hemma började vi fixa med maten till kvällen och gjorde oss sedan iordning, Anneli hann även testa wiiet! Sen åkte vi till min faster som fyllde 50 år idag! Trevligt att träffa släkten igen...godmat var det också! Vid 17 tiden åkte vi hem igen för att byta lite kläder och hämta maten. Sen bar det av till Råssnäsudden för att grilla med lite härliga vänner!!! Vi ville sitta på stranden, men det blåste och blåser fortfarande massor. Men tillslut hittade vi en mysig plats och fick fart på våra grillar! Smakade väldigt gott och var så mysigt! Men det blev som sagt va lite kallt så vi begav hos hem till oss...rättare sagt till mamma... och käkade jordgubbar och glass! Mycket gott!!! Spelade lite spel också. Tack Sandra, Ilona, Janne, Rikard, Lars, Lena och min kära fru för en mycket trevlig kväll!!! Nu sitter jag här vid datorn en sväng och Anneli spela wii... jag ska nu göra henne sällskap!!!

Nattinatt

Inga kommentarer: