tisdag 15 juni 2010

Hoppas

Det är inte klokt vad veckorna går fort! Visserligen väldigt skönt för det innebär ju att jag har semester snart!!! Men några veckors jobb kvar...

Orkar inte dra allt som hänt sen sist, men jag/vi jobbar och står i.

Har sökt ett nytt jobb som jag verkligen hoppas att jag får!!! Heltid, fast och i Norrtälje...kan inte bli bättre, eller?! Visst trivs jag på min nuvarande arbetsplats, men jag vill gärna jobba på hemmaplan och så känner jag att jag behöver nåt mer! Den förskolan som jag sökt jobb på jobbar precis som jag önskar göra, så håll nu tummarna för mig!!!
Men tills dess så jobbar jag kvar... skulle dock gärna slippa en kollega på min stuga... Tycker inte om sättet den behandlar annan personal och så lite falsk tycker jag.

Kämpar fortfarande med min vikt och nu har det stått stilla ett tag, men jag har inte gett upp. Till hösten ska jag göra en gastric bypass... Hoppas att det ska hjälpa mig! Ska träffa dietist på torsdag och hoppas på många bra råd!!! Är väldigt positiv till detta!

Ja...jag skriver nog mer en annan dag för jag blev helt plötsligt så trött. Bäst att sova så man orkar upp till jobbet imorgon.

Tjao

Inga kommentarer: