onsdag 23 juni 2010

GLAD!!!

Ni skulle se mig nu... sprudlande glad och med väldigt mycket extra energi!!!! Men jag kommer sova mycket gott i natt!!! Jag fick jobbet jag var på intervju för idag!!!!!!!!!! Visserligen bara en 70% tjänst, men på fritids och i skola!!! Jag är så spänd inför detta och det ska bli så roligt!!! Och framför allt... jag kommer kunna cykla till jobbet!!! Eller rättare sagt jag ska cykla till jobbet!

Kommer sakna mina gamla kollegor jättemycket och alla härliga barn på min avdelning, men jag tror detta kommer passa mig väldigt bra! Men visst är det lite vemodigt att lämna det man hållt på med de senaste 3 åren... Men de kommer klara sig bra utan mig!!!

Nu ska jag packa färdigt...blev ingen film...sen blir det sängen! Ska åka buss till jobbet imorgon så kommer Anneli och hämtar mig när jag slutar och så åker vi!!! Ska bli skönt med långhelg!!!

På återseende

Inga kommentarer: