torsdag 22 augusti 2013

8 dagar till bf...

och nu börjar det bli segt, riktigt segt. Sammandragningar och förvärkar om vart annat och så foglossningen på det. Ja inte är det lätt så här på slutet...alla säger bara att jag ska tänka på vad jag får när allt är över och det klart jag tänker på det. Men har man i 6 månader bara fått ligga still och ta det lugnt så vill man bara va "normal" igen. Nu när jag får röra mig och göra saker så sätter kroppen stopp för det.
Längtar nåt så enormt nu efter vårt lilla Troll och att få lite fart på livet igen! Men den låter vänta på sig och gör sina små sparkar och gympapass där inne i magen för att påminna mig om henne/honom!
Vi är så beredda och allt är klart här hemma...går bara och väntar!
Vill egentligen inte klaga såhär, men nu är det tungt och segt...

Anneli har ju börjat jobba igen hon så nu är jag ju åter själv om dagarna vilket är så trist. Hade gärna jobbat lite fram tills Trollet valt att titta ut...saknar jobbet, eleverna och kollegorna!

Idag ska jag göra köttbullar/biffar...slut i frysen så tänkte passa på nu när jag ändå bara går hemma...

Hoppas ni alla får en trevlig dag!
Kram

Inga kommentarer: