torsdag 15 augusti 2013

"Sista" MVC-besöket

Igår var på, förhoppningsvis, det sista besöket på MVC! Allt såg jättebra ut och magen följer sin kurva, godkänd på alla värden också och vikten helt ok! Trollet ligger nu helt fixerad och får gärna komma när som helst! Fick mycket frågor kring hur jag känner inför förlossningen. Jag har ju inte hunnit tänka så mycket på den än, fokus har liksom varit på annat. Jag vet att det kommer göra ont, men i övrigt så är jag inte speciellt nervös inför den. Jag är mer nervös over hur snabbt jag får tag på Anneli när hon är på jobbet...men det kommer att bli bra det också!
Vi fick en ny tid till MVC om två veckor, men jag hoppas att vi slipper åka dit då ;)!
Just nu är det bara en lång, lång väntan och sammandragningarna är många och en hel del förvärkar har jag också. Men värst är nog foglossningen...så ont det gör. Idag har jag tänkt försöka ta mig en liten promenad...som jag längtat efter det. Snigelfart och inte så långt, men en liten, liten sådan. Bara att spänna på mig stödbandet så ska det förhoppningsvis gå bra! Ska också packa klart BB-väskan idag så vi kan ställa ut den i bilen.Vi känner att lika väl som den står här hemma i lägenheten så kan den stå i bilen så är allt klart när vi behöver bege oss till BB.

Får se vad jag mer orkar hitta på idag...promenad står först på schemat!

Snälla lilla Trollet, kom nu!!! Vi längtar efter dig!!!
Kram

Inga kommentarer: