söndag 30 augusti 2015

G 2 år!

Vilken helg vi haft! Vår älskade son fyllde igår 2 år! Tiden går så fort, hinner inte riktigt med. Dagen startade tidigt då sonen ej ville ha sovmorgon 😉.  Jag vet knappt vad det är längre! Vi hade paketöppningen och åt frukost. Av oss fick han en brandstation i duplo och gissa om lyckan var stor när det visade sig att brandbilen lät också! Han fick så mycket fina saker, bilar, duplo, böcker, kläder, pengar, ett garage till bilarna och en balanscykel! Tack så jättemycket alla som firade honom!
Mamma, Kenny och Axel stannade över natt! När de övriga gästerna gått hem gick vi på en promenad och Gustav provade sin cykel! Axel far ju fram som en liten dåre på sin! Grabbarna tog även ett kvällsdopp! En sån mysig dag!

Idag har vi mest tagit det lugnt! Nu ska jag stänga mina ögon och sova!
Grattis min älskade lilla skatt! Du är mitt allt!

Inga kommentarer: