fredag 31 oktober 2014

Långhelg!

Höstlov = långhelg! Jobbade tee ganska lugna dagar denna vecka och har varit ledig igår och idag! Igår gjorde vi Uppsala, inhandlade en doppresent! Vi gjorde även ett stopp på Ikea samt deras nya ICA Maxi...önskar den butiken fanns här. Tur den finns när jag besöker mina hemtrakter!

Idag har vi haft en mysig dag tillsammans jag och min lilla familj! Började dagen med att äta frukost tillsammans, sen blev det en tur till Socitetsparken där Gustav fick leka lite. Kyligt, men uppfriskande väder! Sen tog vi en tur på stan och lunch på vår favoritrestaurang Antep! Blev sedan en promenad så Gustav fick sova...två och en halv timme sov han! Resten av dagen har vi varit hemma och bara varit. Nu slappar jag och frun min i soffan framför tv:n och Gustav sover sen några timmar sedan i sin säng! Har vi tur så sover han till 06.00 imorgon!


Så skönt att ha helgen kvar! Mycket mys ska det bli!  Funderar på att försöka pyssla lite med Gustav, rita lite med pastellfärger mm. Vi får se hur det blir.

Något jag egentligen borde göra är att åka till minneslunden och tända ljus för Pyret. Är dålig på det...Men det får nog bli så att vi stannar till där påvägen söder ut nästa vecka eftersom den ligger inne i stan.

Hoppas du har det bra där uppe! Tänker ofta på dig och funderar på om du hade blivit lika busig som din lillebror? ! Kan inte låta bli att fundera på hur du hade sett ut eller hur du hade varit. En vacker dag när din lillebror är tillräckligt gammal för att förstå ska jag berätta om dig! Älskar dig! /mamma

Nu ska jag snart byta soffan mot sängen! Lite sömn innan den lilla älsklingen vaknar behövs!
Kram

Inga kommentarer: