fredag 24 oktober 2014

Älskade son!

Inser att jag är sjukt dålig på att uppdatera här...vet inte varför...
Jag jobbar ju och har precis avslutat en period med utvecklingssamtal,  har ett par stycken kvar men det tar vi efter lovet! Japp det är sant...höstlovet är här! Jobbar tre dagar nästa vecka sen blir det långhelg då jag bara ska mysa med min familj!
Annars så trivs jag väldigt bra på jobbet, har så himla trevliga kollegor!

Gustav han växer och har blivit en riktigt vild och envis pojke! Men jag älskar honom ändå, för han är helt underbar precis så som han är!
Har ju lärt sig gå nu och det är ju det roligaste som finns! 
Underbara gosse! 
Tiden går så fort så jag hänger inte riktigt med. Men samtidigt är det väldigt roligt! Gustav vill gärna hjälpa till med allt, framförallt städa och laga mat! Hoppas det håller i sig när han är större också!

För övrigt rullar det på...framöver har vi ett dop och ett bröllop på Island att se fram emot! Sen är det ju inte så långt till jul...och i år firas den med min familj!!!

Något annat som är roligt är att vi funderar på att bygga hus! Vi har dock inte bestämt oss helt än...Men det lutar åt det. Måste bara välja vilket hus vi vill ha...svåra beslut. Får se hur det blir.

Det här tyckte Gustav var roligast hos Myrsjöhus...bilarna på Essingeleden! 
Nu ska jag slappa lite i soffan innan det blir sängen!
Imorgon blir en rätt lugn dag...vi firar 11 år tillsammans så lite god mat ska det bli! Och en långpromenad med Gustav såklart!
Kram

Inga kommentarer: