måndag 15 april 2013

Vecka 21

Veckorna rullar på...idag har jag varit hemma i 6 veckor och jag har inte vant mig vid ensamheten eller att bara ta det lugnt än. Saknar den sociala biten nåt fruktansvärt...hemskt att bara ligga här hemma helt själv och prata med ingen... Ja magen brukar jag ju prata med, men får ju inte så många svar. På onsdag ska vi på återbesök och då lär ju sjukskrivningen förlängas, det är i alla fall de hintar jag fått innan.

Nu har vi gått in i vecka 21 och det känns skönt, men på samma gång väldigt skrämmande och läskigt. Ju längre tiden går dessto jobbigare blir det ju om det skulle gå åt skogen, nu hoppas vi ju på att det inte gör det, men om. Det börjar dock synas nu och magen putar fint den!

I helgen var vi i Tryserum på dop för mitt lilla kusinbarn! Jättefint dop och mycket trevlig tillställning efteråt! Eftersom jag inte orkar köra eller sitta i bilen förlänge pga min rygg så valde vi att bo kvar i Norrköping på hotell! Ett litet, men mysigt och trevligt hotell! Vi kom hem skapligt igår och fick i princip hela söndagen hemma!

Nu är det vardag igen, Anneli jobbar och jag...jag ligger på soffan som vanligt!
Kram

Inga kommentarer: