fredag 5 juni 2015

Njuter

Ligger här i soffan, njuter av lugnet och av att det är helg! Denna helg var efterlängtad! Första helgen på hela terminen där jag inte behöver plugga eller öppna någon annan bok! Det är ljuvligt!
Hade min sista muntliga redovisning via nätet I onsdags och det gick bra! Var så skönt när det var gjort och dessutom är ju sista skriftliga uppgiften också inlämnad! Så nu får jag vänta på betyget till nästa vecka!

Rätt mycket på jobbet nu, mycket praktiskt arbete. Eleverna gör nu mest klart en massa arbeten och jobbar ut böcker. Mycket annat också som händer så som olika friluftsdagar. Jag och en kollega håller dessutom på att skola in 37 nya sexåringar. Men snart så är det sommarlov!

Idag hade vi djurdag på jobbet! Det var kaniner,  katter, hundar, marsvin, hamster, chinchillor, får och en kameleont! Mycket trevligt och vi hade så otroligt fint väder!  Mycket uppskattat av både elever och pedagoger!



Men nu är det helg och jag ska bara njuta av den tillsammans med min lilla familj!

Inga kommentarer: