söndag 29 mars 2015

Mys helg

Haft en riktigt mysig helg med min lilla familj! Hade dessutom mamma här på besök att par dygn och det är lika mysigt varenda gång! I fredags gjorde vi tapas till middag och det blev så gott! Borde vi göra oftare! Gustav hade sin egen lilla tapastallrik!

Visst ser det gott ut!

Mamma åkte hem igår förmiddag så när vi släppt av henne vid bussen åkte vi på loppis. Mycket saker fanns det, men inget som jag kände för att göra av med pengar på. Gustav hittade två små bilar för 10 kronor så det blev vårt inköp! Efteråt åkte vi och lekte med kusinerna...fullt ös i flera timmar så det var fem trött barn som nog somnade tidigt på kvällen. Gustav somnade iallafall relativt tidigt!

Vattenpölar är skoj!

Vi håller just nu på att kämpa med att Gustav ska somna i sin säng. Vi har varit lite slappa med det så han har somnat i vår famn. Så just nu kämpar vi och det går bra! Tar mellan 35-50 innan han somnar. Men det blir nog bra tillslut!

Idag är det tråkade så mycket mys och en tur till Täby C blev det! Har ju öppnat en massa nya roliga butiker där! Fyllde på Gustavs garderob lite...han har ju så dåligt med kläder menar jag. Vissa plagg köpte vi lite större så de ska passa även i höst! Han växer ju så det knakar just nu!

Just nu leker han med sina älskade bilar! Bilar och djur är det som gäller!  Han är så duktig på att sysselsätta sig själv så man hinner faktiskt med en del annat!

Älskade unge som du lyser upp mitt liv! Älskar dig min underbara son!
Nu ska jag fortsätta mysa och sedan ladda för en ny arbetsvecka, bara 4 arbetsdagar denna vecka!
Kram



Inga kommentarer: