fredag 31 januari 2014

Då var det min tur

Denna himla förkylning...nu är det jag som fått den. Att va lite risig och ha småbarn är ju inte lätt, ingen ro och vila inte, men sånt är livet! Är mest täppt i näsan och får inte bort det...har testat allt snart, blir ju lite jobbigt att andas tillslut. Men, men det ska väl bli bra snart!
Gustav är iallafall mycket bättre...lite snor som rinner, men annars bara bra! Han blev hela 5 månader i onsdags...månaderna går så fort. Lite väl fort tycker jag nog! Idag ska vi till bvc och kolla vikt, längd samt att han ska få sin andra vaccination. Får se hur han reagerar denna gång.

Jag ska sedan ha lite egentid och gå till frissan! Som jag har längtat efter det...mitt hr är hemskt just nu och jag måste ju se lite bättre ut på dopet nästa helg!

Bästa att passa på att äta lite lunch innan sonen vaknar! Han står just nu på balkongen och sover så skönt! Får se hur länge till han vill det...
Kram

Inga kommentarer: